شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا

شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا


yourbazdid

حجم۱.۴۴ مگابایت, بوت۳ثانیه ,خاموش۱ ثانیه

نه اشتباه نکنید این فهرست یک ارزو نیست این مشخصات یک سیستم عامل به نام KolibriOS است یک سیستم عامل که تنها حدود۱ مگابایت حجم دارد !

مهمترین خصیصه این سیستم عامل حجم بسیار کم و بدون نیاز به نصب ان است به طوری شما میتوانید آن را بر روی یک فلاپی دیسک  یا سی دی کپی کرده و سپس سیستم را ریستارت و از روی فلاپی یا سی دی بوت کنید تا وارد KolibriOS شوید ..

بازی های مختلف و پرطرفدار ، برنامه های اتصال به اینترنت و مسنجر ، ماشین حساب – برنامه های تست سخت افزار – برنامه‌های پخش فیلم و موزیک ،  برنامه نمایش تصاویر GIF متحرک ، که ویندوز۷ هم قادر به اجرای آنها نیست : )) !  برنامه های مدیریت فایل ، ویرایشگرهای متنی و ده‌ها برنامه جالب دیگر … از ابزارهای این سیستم عامل هستند .

 

شاید علاوه بر تست این سیستم عامل هیجان انگیز ، یکی از استفاده‌های خوب KolibriOS میتواند برای زمانی باشد که مثلا ویندوز رایانه‌تان به مشکل برخورد کرده و به اصطلاح بالا نمی‌آید ، با استفاده از KolibriOS میتوان به فایلهای هارد دیسک دسترسی پیدا کرد و مثلا از اطلاعاتی که در درایو ویندوز قرار دارند نسخه پشتیبان تهیه کرد و سپس اقدام به نصب ویندوز کرد


در سایت KolibriOS دو نسخه برای دریافت قرار داده شده – یک نسخه ۲ مگابایتی مخصوص فلاپی دیسک و یک نسخه ۳ مگابایتی برای رایت بر روی سی دی که نسخه ۳مگابایتی هم هنوز باورنکردنی و کوچک است !

 از لینک زیر میتونید هر دو ورژن را از سایت سازنده ان دانلود کنید


http://www.kolibrios.org/ 

دو تا فایل وجود داره.یکی برای کپی روی فلش و فلاپی و ...


و دیگری فایلی با فرمت ایزو برای رایت روی سی دی



مثلا فایل با فرمت ایزو رو دانلود کردید.


با نرم افزاری مثل nero , Alcohol 120% یا PowerISO اون رو روی سی دی رایت کنید.حالا سیستمتون رو ری استارت کنید و با زدن کلید Delete وارد تنظیمات بایوس بشید.باید بوت سیستم رو روی سی دی بزارید.


حالا سی دی رو قرار بدید و ...

این نسخه که گذاشتیم رو باید اول از حالت فشرده خارج کنید و بعد روی cd رایت کنید.

دانلود - حجم: 3.01 مگابایت

پسورد فایل زیپ: salami.tk

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀